כיצד להשתמש ב Persistent Object Cache עבור אתר וורדפרס

אחסון אתרים שיתופי, אחסון ווקומרס מחוזק, אחסון VPS
hostiko-banner-img.png

אם נתקלתם בהמלצה להשתמש ב- Persistent Object Cache בדף ה- Site Health של אתר הוורדפרס שלכם, ייתכן שתהיו סקרנים לגבי מהותה וכיצד היא יכולה לשפר את הביצועים של האתר שלכם.

Object Caching היא טכניקה המשמשת לאחסון נתונים שנמצאים בשימוש תכוף במאגר כדי להפחית את העומס על מסד הנתונים של האתר שלך, על ידי אחסון נתונים במאגר זמני, האתר שלך יכול לאחזר אותם במהירות במקום לבצע שאילתה במסד הנתונים בכל פעם שהנתונים זהים נדרשים, מה שמוביל לזמני טעינה מהירים יותר וביצועים משופרים באופן כללי.

Redis ו- Memcached
פתרונות ה- Object Caching המומלצים ביותר עבור וורדפרס הם Redis ו- Memcached, שהם מערכות אחסון זמני חזקות ואמינות.

עם זאת, הגדרת וניהול שרת Redis או Memcached, יחד עם מזהה מסד הנתונים הנוסף, יכול להיות מורכב ומאתגר עבור חלק מבעלי האתרים.

פלאגינים מומלצים לאחסון זמני של וורדפרס

למרבה המזל, קיימים פלאגינים לאחסון זמני זמינים עבור וורדפרס שהם קלים לשימוש ומספקים ביצועים מעולים ללא צורך בשרת נפרד או מזהה מסד נתונים, תוך כדי שהם מציעים גם ביצועים טובים יותר עקב זיהות נמוכה יותר.
שני אלטרנטיבות ל- Redis ו- Memcached שאנו ממליצים עליהם הם:

SQLite Object Cache

פלאגין ה-SQLite Object Cache משתמש ב-SQLite, מנוע מסד נתונים עצמאי, ללא שרת וללא הגדרה, כמנגנון האחסון הזמני. הוא מציע זמני תגובה נמוכים יותר בהשוואה ל-Redis ו-Memcached, מה שמוביל לאחזור נתונים מהיר יותר ולביצועים משופרים של האתר. בנוסף, הוא אינו דורש שרת נפרד או מזהה מסד נתונים, מה שהופך אותו לבחירה נוחה עבור בעלי אתרים המחפשים פתרון אחסון זמני פשוט.

קישור לפלאגין במאגר התוספים

Docket Cache

אפשרות מצוינת נוספת היא פלאגין ה-Docket Cache, המופעל על ידי OPCache, מנוע אחסון זמני קוד מובנה ב-PHP. Docket Cache מציע אחסון זמני חזק ויעיל, מה שמוביל לזמני טעינה מהירים יותר ולצמצום שאילתות מסד נתונים. הוא מספק גם תכונות מתקדמות כמו ניקוי אוטומטי וטעינה מראש אוטומטית, המשפרות עוד יותר את הביצועים של אתר הוורדפרס שלך.

קישור לפלאגין במאגר התוספים

לסיכום

יישום Object Caching הוא צעד מכריע במיטוב הביצועים של אתר הוורדפרס שלך. בעוד ש-Redis ו-Memcached מומלצים בדרך כלל, פלאגיני ה-SQLite Object Cache ו-Docket Cache הם אלטרנטיבות מצוינות המציעות פשטות, נוחות וביצועים מעולים.
גם ה-SQLite Object Cache וגם ה-Docket Cache תואמים באופן מלא לשירותי Hypercharged Cloud Hosting, Cloud Reseller Hosting ו-Managed WordPress Cloud שלנו, ואנו ממליצים בחום להשתמש באחד מהם כדי לשפר את הביצועים של האתר ללא טרחה של הגדרה מורכבת.

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים :

אחסון אתרים

Redis Object Cache

Litespeed Cache מומלץ בחום כאלטרנטיבה לתוספי מטמון אחרים, והוא הוגדר כדי להציע ביצועים מעולים בהרבה בשל היכולת המקורית שלו לעבוד עם שרתי האינטרנט שלנו Litespeed

קרא עוד »
אחסון אתרים

הוספת האתר ל cloudflare

שלב 1לאחר שהאתר עלה כדאי להפנות אותו לאחסון דרך שרתי קלאודפלייר.השרות יוסיף שכבת הגנה.ויאיץ את האתר שלכם.שלב 2לאחר סיום ההפניה, כדאי להוסיף לאתר את התוסף:Cloudflareשלב

קרא עוד »

עוזבים? מזמינים אתכם לשקול.

שאלות? בואו נשוחח, שלחו לנו הודעה